Ugrás a tartalomra

Hamarosan a Twitteren is vásárolhatunk könyveket?

A világ egyik legnagyobb könyves webáruháza, az Amazon.com és a Hachette Kiadó vitája újabb állomásához érkezett, a kiadó ugyanis bejelentette, hogy a náluk publikáló sikerkönyvek szerzőinek műveit a jövőben a Twitter.com közösségi oldalán kellene terjeszteni. Néhány Hachette-szerző esetében ugyanis a twitterkövetők száma milliós nagyságrendű, Paulo Coelho rövid bejegyzéseit például 9, 66 millió ember követi világszerte. A Hachette bejelentése szerint a közösségi oldalon direkt marketingstratégiával, vagyis a rajongók közvetlen megcélzásával sikeresebben lehetne eladni a náluk publikáló írók könyveit, és ezzel megszüntethető lenne az Amazon.com-tól való függés. A Twitter.com idén ősszel tette elérhetővé kísérleti jelleggel néhány profilnál az azonnali vásárlás gombot, a Hachette ezt a funkciót kihasználva teremtene konkurenciát könyveladásban a piacon szinte egyeduralkodó könyves webáruháznak.

Forrás: Die Welt

Irodalmi Jelen

Irodalmi Jelen

Az Irodalmi Jelen független online művészeti portál és folyóirat. Alapítva 2001-ben.

.