A Werk Akadémia októberben folytatódó kulturális menedzser képzése (http://www.werkakademia.hu/szakok/art-coaching-muveszeti-menedzsment) a piaci igényekhez alkalmazkodva alapjaiban változott meg.
A világháló kiszélesedése, a virtuális közösségek létrejötte, a kulturális turizmus bővülése, a kulturális trendek, divatok rapid változásai, az új világtrendek kialakulása - környezettudatosság, egészségtudatosság, társadalmi felelősség, önmegvalósítás, a lokális, regionális és nemzeti értékeknek a világméretű hálózatba való belépése, a populáris és a magas kultúra határainak elmosódása – már tavaly is új témákat és előadókat hozott be a képzésbe, amely szeptembertől további két új tematikával bővül:
PERSONAL BRANDING (személyes márkaépítés) során a résztvevők coach-okkal, stylistokkal közösen alakíthatják ki arculatukat. A jelenleg kínálati munkaerőpiacon a tudatosan felépített személyiség felértékelődik. A képzés személyre szabva zajlik. Része a személyiség homlokzatának, közképének megalapozása, a hozzá kapcsolódó címkézés, tagging folyamatának meghatározása. Ezt egészíti ki a világhálón való megjelenés kidolgozása – weboldal, közösségi jelenlét stb.
A PIAC PUCÉRON - Réz András werkshopja a fogyasztói manipulációs technikák radikális elemzése. A fogyasztó szükségszerűen sétál be a piac csapdáiba: a hálózatok virtuális részvényesi státusnak/klubtagságnak álcázzák a fogyasztást, felborítják az ár/érték viszonyt, és arra törekszenek, hogy a fogyasztók röghöz kötésével korlátozzák választási lehetőségüket. A fogyasztó kényszerpályára kerül. Ez azért jelent kockázatot, mert napjainkban még a legegyszerűbb emberi viszonylatokat – de identitásunkat is - is valamilyen fogyasztáson keresztül vagy annak kíséretében teremtjük meg.
Jelentkezés a képzésre és további információ: www.werkakademia.hu Tel.: 06 30 444 8888